Grrrr

Fifan alltså!

Jag hade gått o lagt mig tidigt, runt 22.30 kanske, för att jag var trött samt för att jag tänkte vakna ganska tidigt och åka till min bror eftersom dom var upptagna igår! Först börjar Melsa med lite gnäll och sen just när jag fått tyst på henne o hon sover vidare (hon drömde antagligen ngt) så ringer min tlf mitt i allt, så är det Ali! Jag uppskattar att han tänker på mig från jobbet och jag brukar ju va vaken såhär dags men det är inte lika kul när man väcks helt ur sin sömn o inte kan somna om! Men han är så finast ändå min pappa Ali=)

Hoppas ni andra sover gott=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Cattis

:) ja det var ju också super gulligt. Hehe som ett tack :) Ja bra killar helt enkelt, de växer inte på träd så vi har haft tur =)

2009-09-25 @ 09:57:10
URL: http://shadowstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0