För att...

Jag inte orkar skriva så mkt i dessa dagar!
Lusten finns liksom inte när man känner sig trött och sliten pga annat, som jag inte själv har valt! Så all min lust och tid går till att göra det jag "måste"!
Men idag tänkte jag visa er lite bilder från tiden som varit! =)












Melina tycker om att ha besök av någon som gör massa roliga miner och ljud hela tiden! =)
Annars är det ju jul snart! Vi ska hem till min pappa och fira, det blir trevligt och lugnt....jag har laddat med tjusiga kläder till Melina så hon kommer vara vår stjärna=)

För övrigt vill jag bara säga att JAG HATAR SNÖN, den är fin o se på BUT THATS IT! Hatar o gå på snön, hatar allt kaos snön orsakar (samma sak varje år när det kommer lite snö det blir trafik kaos speciellt kommunaltrafiken)......jag har hellre regn än snö.....!

Men God jul på er mina kära läsare (om jag inte skriver ngt mer innan dess)!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0