Heeeeeeelloo

Hello mina kära läsare!

Orkade inte uppdatera igår, var så trött!
Ali stack tidigt till jobbet igår, och då åkte jag med Melina till Ica Maxi och köpte diverse grejer till helgen! Sen drog jag till brorsan och käkade (vem orkar äta själv liksom) och därifrån drog jag hem ganska tidigt för Melina vägrade sova på hela dagen, men det ville hon inte hemma heller, satt i flera timmar och försökte en massa, till slut lade jag henne i vaggan med nappen först va hon tyst men sen började hon skrika då höll jag mig sysselsatt med att diska, för jag ville att hon skulle bli lite trött, sen fick hon bada och äta efter det somna hon som en stock som tur var! Men jag hatar att låta henne skrika, men när hon är övertrött så är det svårt med annat!Men hon sov iaf hela natten tills i morse när Ali kom hem, han bytte blöja och jag matade henne sen somna hon om till klockan 11 igen, sköööönt=)


Igår hehe så söt min bebbe!


Häromdagen helt utslagen=)


Didos ville att jag skulle fota honom
så han gjorde sig till framför kameran! =)


Söta Ebba=)

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma´s Vilda Vardagar med Potträning, Graviditetskilon & Vuxenhångel!

Tack vännen för ditt grattis till vår Alice =) Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-08-29 @ 15:26:43
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Marcus

Bli medlem på gratis5.

Där får man gratis presentkort på 300 kronor om man värva 8 stycken och samla ihop 160 poäng.

Det är en jätte bra sida.

Du börjar med 75 poäng.

http://www.gratis5.se/user/register/marcus95

2009-08-30 @ 11:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0