Oj oj oj

Tänkte skriva lite om min graviditet!
Jag plussade hos bvc den 14 november, hade då gått över tiden lite och kände mig himla konstig, därför gick jag dit och testade mig!
BF är 20 Juli, så det verkar som att det ska bli en kräfta!
Ali och mamma har slagit vad, mamma tror det blir en tjej, och Ali tror det blir en kille, och han är inte ensam om att tro det heller, mamma är den enda hittills som tror på en tjej! För mig spelar det mindre roll, men det blir kul att se när det har kommit så långt!
Vi har redan kommit på ett par namn som vi gillar, och det är Maximilian, Leon, Melina, och ja längre än så har vi inte kommit där heller!

Hur som helst så var jag och handlade lite igår, och så plötsligt framför Ica mår jag jätteilla och bara kräks, va alla glodde, skämdes så otroligt mkt, men jag har ju ingen kontroll över det=(
Hur som helst handlade klart och gick hem och sov, vilket är det jag gör mest nu för tiden, men på de mest konstiga tiderna!

Dom ringde från jobbet så jag ska gå o jobba måndag och tisdag natt, men jag åker inte hem på tisdagen utan åker till sabrina och sover där har vi bestämt så vi har lite tid tillsammans=) Så jag åker först hem igen onsdag morgon!

Helgen blir nog väldigt lugn, så jag är utvilad då när jag ska jobba, men jag och Ali ska väl ut o äta middag imorgon, vårt eget lilla firande kan man väl säga!
Ha det bäst!

Over n Out
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0