Helgen

Ja det har varit full rulle i helgen, som man kan säga. Torsdagen spenderade jag i gott sällskap, så då var jag inte heller hemma!
Freda packade jag min väska och åkte till Ali (det är killen jag raggade på när vi var ute på Kvarnen), vi har träffats ett antal ggr sedan dess och nu sov jag över där, vi har haft lite missförstånd innan men redde ut allt i fredags, så det vart jättetrevligt, åt afrikansk mat för typ första gången o det va gott men jättestarkt. Lördagen ville jag dra till Sabrina, men hon var inte på humör o skulle inte va hemma så jag stannade kvar, fastän jag hade inte så mkt val på kvällen då jag blev sjuk. Hade världens jävla migrän, mensvärk och för o toppa det hela så var jag tvungen o springa o spy stup i kvarten, fast Ali tog jättebra hand om mig, och han behandlade mig som en drottning hela helgen. Det känns helt fantastiskt om jag ska vara ärlig.
Jag kom hem idag, för jag hade tvättstuga o ta hand om, och folk tydligen varit oroliga för mig för jag hade inga batterier, men jag hade velat stanna. Men nu sitter jag här o saknar honom.
Det var min helg, hur var eran? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0