Vintertrött är vad man är!

Kan man lugnt säga, men pallade mig ner på stan idag och köpte lite julklappar det är så kul faktiskt, även om det är små saker så kan man hitta fina grejer och det är kul att göra andra glada, synd bara att ekonomin är så begränsad men det är ju trotts allt tanken som räknas! Käkade lunch med Carina o min lilla älskling Ebba=)
Sen var jag med Sabrina en stund som kom hit och lämnade julklappar till mig och Jenny hehe spännande, jag ska färga överhåret hehe fin present=)
Men jag är helt slut nu, och imorn ska vi på kryssning igen, egentligen hade jag velat vänta med det till efter nyår för jag har inte råd, men vill inte va en  partypooper och det kommer ju bli kul såklart med tjejerna....det vet jag ju!
Jag ska nog lägga mig och vila nu, Jenny kommer antagligen snart hem från jobbet ska passa på innan så jag är lite pigg då hon kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0