Loppi blogbag! :)

 

LOPPI BLOGBAG maj 2013 innehåller följande:
  • MILDA receptbok och receptapp för säsongens bästa bakning.
  • BARNÄNGEN ny duschserie Shower + Lotion - perfekt för dig som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen.
  • ARLA Apetina® Creamy Block - mjuk variant av ost perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader, såser och röror.
  • COOP perfekta grillsåser inför sommaren. Testa både COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle.
  • NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE - underhållning för alla sommarens resor.
Blev väldigt väldigt glad att jag ska få hem denna fina blogbag, då jag faktiskt aldrig varit iväg på events och fått massa fina goodiebags osv. 
Då ska det bli spännande att få testa en rad nya produkter, särskilt shower+lotion då jag själv annars aldrig smörjer in mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0