Snabb uppdatering:)

Okay folkens - här kommer en snabb uppdatering! 
Hade tänkt blogga igår men det var lite kaos här hemma när vi kom hem, Nelson hade fått vaccin på bvc och skrek typ konstant i 3 timmar medan Ali och Melina höll på att städa o ha sig till långt in på natten.......låter ju helt sjukt men ja det är svårt för henne att sova om Nelson skriker, så Ali tänkte helt enkelt att ja då städar han väl!
Anyways, efter bvc så var vi iväg till Södertälje för att gå på grekiska kolgrillen med pappa och Cicki, vi avnjöt en 3 rättersmiddag som var grymt god:)
Mysigt att träffa de en stund också, sedan älskar ju Melina när vi träffar de så det va härligt!
När jag kom hem precis så var jag och Melina in till en av våra grannar och drack te:)
Och just det, innan vi for iväg fick jag brev från Didriksons om att jag hade vunnit en vinterjacka från tidningen Vi föräldrar - grymt kul ju:)
Idag skulle jag fått besök av Maria men hon mådde inget bra och därför blev det inte av!
 
Nelsons resultat på bvc:
 
Förra gången:
Vikt: 6165 gram
Längd: 59,5 cm
 
Denna gången: 
Vikt: 6710 gram
Längd: 62 cm
 
Nu är ni up to date, kom nämligen på att jag inte ens uppdaterade om resultaten sist vi var på bvc!
Då var de oroliga över att han inte log än men bara 2 dagar senare började han och nu ler han hela tiden, när han tycker han har något att le åt vill säga:) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa och Ebba

Åh, vad fina barn du har! :-)

Svar: Tack så hemskt mycket sötaste du!
Madeli

2012-11-11 @ 11:25:12
URL: http://www.linneadjurstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0