Picture Bonanza! (Crazy)

Här var det dött va?!

Anledningen är ju såklart att vi bara myst här hemma!
Ali var hemma både igår och idag, så det blir lätt att man skiter i allt annat då! =)
Inatt vaknade Melina, hon kände nog av tandsprickningen som pågår, hon har förresten 7 st tänder nu + den som är på väg ut nu!
Hon fick en flaska och så myste vi massor med henne innan vi alla somnade om!
Ali var iväg en stund idag, men innan han åkte så badade han Melina och gav henne mat, sedan hade han lagt henne i sängen igen och dammsugit överallt.
Jag sov heeeeela tiden, snacka om lyxigt!
Jag märkte inte ens att han åkte iväg och Melina hade somnat om så jag vaknade vid 13!
Då tog jag en lång dusch för Melina sov ännu, sedan satt jag o läste bloggar en bra stund innan Melina vaknade vid 15 tiden. Då fick hon mat och sedan lekte vi=)
Sedan har jag diskat och lagat mat. (Något måste man ju bidra med)!
Nattade Melina strax innan 21, så vi kunde få äta i lugn o ro, men det är först nu som hon somnat! =)
Nu glor vi TV vilket jag också ska fortsätta med nu, ville bara SLÄNGA IN LITE BILDER TILL ER!
ENJOY=)


Aj aj!!!


Klappar händerna för pappa!!!


Melinas psycolook!


Haha kolla vad hon har spillt massa vatten på tröjan=)


Så här ser man ut när man vaknar mitt i självaste natten!


Mammas trötta sötnöt!


Back to bed!


Efter morgonbadet med Ali!


Bara massa kärlek till dig!


PUSSgurka!


Melina ska till affären med Ali!


On the road again.....


Men man kan ju gå själv nu också!!!


Mitt kära flickebarn, en liten tjej i en stor värld!


Hemma igen, utanför porten! =)

That´s it for now!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0