Inga nyheter...

Är goda nyheter!
Och jag har inga nyheter till er idag.
Vaknade 08 efter att ha sovit ännu en hel natt fast med ungefär 4-5 uppvaknanden för att gå på toa, var bara jag vaken, kollade på filmen Anna Karenina den var inget att hurra för direkt.
Sedan vaknade barnen med alla de bestyren och till sist vaknade även Ali till liv.
Har inte direkt gjort något av värde idag.
Just nu har jag lagat lite mat, spagetti och köttfärssås - mums:) 
Innan det badade jag Nelson och nattade honom, fast han kommer vakna runt 22.30-23 för att äta igen innan han sover för natten.
Ali är ute med Melina och flänger, kommer nog snart.
Tänkte äta och glo film typ....sedan sova.......
SKITTRÅKIG läsning för er - fast kan ju inte bara hitta på en massa roligt att skriva om heller:) 

Kommentarer
Postat av: bitte

Imorgon avslutas tävlingen hos mig om att vinna en vit Iphone 5

http://bittek.blogg.se/2013/february/vinn-ipone-5.html

Postat av: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Hellre tråkiga nyheter än dåliga nyheter :)

2013-03-05 @ 20:53:50
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0