Är det dags att sova NU?

Dagen hann knappt börja innan jag bara ville hoppa i säng igen!
Ali drog iväg tidigt för att hjälpa grannen (ja den från igår) mest för att han har svårt att säga nej även om han kanske inte har lust. 
Jag vaknade tio med Melina och strax därefter vaknade även Nelson till liv.
Båda två fick frukost och sedan gjordes de i ordning och fick kläder på, ungefär DÅ började Nelson bli grinig och Melina hitta på sina hyss som hon kört med i flera dagar nu.....så höll de låda fram till 14, då lade jag Nelson i sin säng där han låg tyst så trodde han sov, jag satte på musik och satte igång med lite städ + disk, när jag var klar hörde jag att Nelson inte alls sov så nu har han fått lite risgröt+fruktpure och lite välling.
Alla sysslor har jag inget emot, eller griniga barn men det tar på humör och krafter att man HELA tiden måste vara efter Melina med hennes hyss, o sen när hon inte lyssnar eller bara fortsätter hitta på så blir jag bara arg och det är nog det som är jobbigast. 
Hade tänkt vika undan gårdagens tvätt MEN det lär iaf inte bli förrän Ali kommer hem igen.
Nåja hoppas resten av dagen flyter på bra, ikväll blir det tacos här hemma, ngt vi inte ätit på kanske 3 månader nu så det ser jag iaf fram emot:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vilka trevliga grannar ni har ;-) not

Svar: Nej, vissa är helt bakom flötet ärligt talat.
Madeli

2013-03-04 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0