Jul + Nyår!

Här kommer lite bilder från jul och nyår - Ni får nöja er med det så länge, jag har semester:) 
 
Mormor fick träffa Nelson för första gången (och Ali).
 
Sine hade på sig kläder som hon fått av Ali från Ghana. 
Jag sminkade henne.
 
Tommy undviker att va med på kort men Amadeus kom med:)
 
Julgranen och ALLA presenter:)
 
En förväntansfull Melina!
 
Julbordsdukningen!
 
Maten som var en blandning av svensk + dansk julbord.
 
Melina med sin mormor:)
 
Ali och mamma! (mamma va trött haha)
 
Jultomten kom på besök, Melina skrek av skräck när det knackade på rutan men sedan såg hon säcken full av klappar och blev genast vänlig med tomten:)
 
Tomten fick till och med en kram hejdå!
 
Mina älsklingskillar på nyår!
 
En egobild på nyår...
 
Min vackra tjej klar till fest!
 
Hon hade fått festskor dagen till ära.
 
Nyårsdukningen!
 
Barnen höll låda!
 
Jag och tjejen <3
 
Jamisen på och champagne i glaset (alkoholfritt såklart).
 
Ostbricka innan midnatt!
 
En trött tjej som slockna helt efter att ha tittat på fyrverkerierna! :) 
 
Det var vår jul och nyår! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Vilka härliga bilder! Vad mysigt ni verkar ha haft det! ^^

2013-01-12 @ 01:20:52
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0