Ren kärlek....

Min underbara lilla kille!
Du är nog världens snällaste lilla bebis, så otroligt lättsam att ha att göra med när det gäller allt.
Du äter med god aptit, du kan ligga/sitta/stå och underhålla dig själv långa stunder, du är gosig och busig, du säger till så snällt när det är dags för ny blöja eller att sova och ja du somnar själv bara du har din filt och din napp....hela LÅNGA nätter och flera sammanhängade timmar under dagen.
Trodde aldrig det skulle kunna vara såhär, för du är helt olik din syster på alla sätt och vis men ni är båda två helt perfekta och underbara.
Just nu är du inte helt dig själv, dina tänder håller på att komma och du förstår inte riktigt varför du har svårare att sova och varför det kliar så mkt i tandköttet att du bara vill tugga o äta på allt vilket också gör lite ont så du blir lite ledsen....stackars min lilla buddha<3
Varje dag så utvecklas du och vi får lära känna dig mer och mer, det är så spännande att upptäcka mer och mer vem du är och vem du kommer bli! 
Förutom att du är världens snällaste så är du också en kämpe, det var du enda från början.
När du tittar på mig och brister ut i ditt tandlösa lilla leende så vill jag bara pussa dig tusen gånger om och mitt hjärta hoppar nästan ut så lycklig jag blir av ditt leende:) 
 
Finner inga ord för hur otroligt vacker jag tycker du är, inte bara på utsidan men även på insidan.
Du vet alltid precis hur du ska göra en glad. Så otroligt lyhörd för andras sinnestillstånd och känslor redan nu och du vet precis vad som krävs vare sig det är en tröstande kram, ett litet skämt, buseri eller helt enkelt bara tystnad.
Du slutar aldrig förvåna mig med nya sidor av dig själv eller de nya saker du lär dig hela tiden, ibland vet jag inte ens vart eller när du lärt dig något.
Så otroligt smart och listig liten individ är du, när man berättar för folk att du faktiskt bara är 3,5 år så är det inte sällan folk tappar hakan då de brukar tro du är 4-5 år gammal.
Jag skulle kunna rabbla upp alla dina fina egenskaper, det skulle aldrig ta slut, det är nämligen så otroligt lätt att vara stolt över dig och du är så otroligt speciell för mig för i och med att du föddes så föddes även jag som mamma.
Jag älskar dig och din lillebror härifrån till evigheten, det är en sak som aldrig kommer ändras, ni är det jag är som mest stolt över här i livet och jag är otroligt lyckosam som får vara er mamma.
Ser fram emot varje ny dag med er mina hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0