In a daze and in a rut!

Ni får ursäkta min frånvaro som aldrig verkar ge sig!
Det är bara grymt mycket just nu, vardagen, känslor, tiden och lusten framför allt. 
Jag kan helt enkelt inte hjälpa det.
Jag känner mig så himla trött, själsligt trött alltså.
Samtidigt som jag har en massa känslor så som total panik typ samtidigt som jag är spänd, massa känslor på en gång! 
Det är svårt o skriva så personligt i bloggen så det blir att jag inte skriver alls - eller svarar på era kommentarer eller kommenterar era bloggar.
På måndag blir jag 30 år gammal till råge på allt, tänker fira det på lördag så det blir inget speciellt just på måndag.
Jag vill haaaaaaaaaa och jag behöver vår nu, lite härligt uppfriskande väder med lite sol och vår i luften........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0