Another day.....

Natten till igår sov jag typ en timme, först kunde jag inte somna sedan precis efter jag somnat på morgonen så kom grannen o väckte mig.....
Not so nice när man skulle iväg dessutom på möte, efter det hade vi lite grejer att fixa i Alby som följdes av lite mat i magen och mathandling, sedan kom vi hem runt 17.30.
Klockan 18 låg jag och snarkade helt utslagen:/ Sedan var den dagen borta...
Oh well bjuder er på lite bilder:)
 
Nelson kan dricka sin flaska helt själv nu:)
 
Sitter hyffsat bra med stöd:)
 
Min otroligt fina och smarta tjej! 
 
<3
 
En vanlig morgon här hemma:) 
 
Lillkillen igår <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin familj du har!!

Svar: Tack:)
Madeli

2013-02-21 @ 16:37:25
URL: http://jeanpilla.blogg.se
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3

nu är tävlingen uppe :) söta bilder!

2013-02-21 @ 19:08:57
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0