BVC med Nelson 7 veckor:)

Japp japp - idag (läs igår nu) var vi iväg till bvc med Nelson!!!
Väldigt spännande måste jag säga särskilt eftersom Ali fick sköta besöket alldeles själv då jag hade efterkontroll samtidigt! 
Min efterkontroll gick väldigt bra, allt ser ut som det ska och vi pratade lite om graviditeten som var samt förlossningen och jag fick veta att den BM som förlöste mig är ÖKÄND för dåliga förlossningsupplevelser.....VA FAN JOBBAR HON KVAR FÖR DÅ UNDRAR JAG?
Fick utskrivet hela min journal från förlossning + bbtiden nu också så det blir lättare för mig att få ihop en förlossningsberättelse till er - dock så är vissa grejer utelämnade i journalen säkerligen med flit. 

Åter till Nelson;) 
Han hade fått träffa läkaren idag och allt såg bra ut, så nästa besök är om en månad!
Vi var iväg till bvc sist för exakt två veckor sedan - vilket ni kan läsa om HÄR! 
 
Vikt senast: 5135 gram
Längd senast: 55  cm
Huvudomfång senast: 37 cm
 
Vikt idag: 5895 gram
Längd idag: 57,5  cm
Huvudomfång idag: 38 cm
 
Förstår ni vad han växer min lilla man? :) 
Över 700 gram och 2,5 cm på bara 2 veckor!!!! MIN LILLA CHUBBY ;)
 

Så här såg jag ut idag efter att ha fått klippt hår + slingrat i söndags:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0