Tiden rusar förbi...

Igår hade Ali klätt på Nelson medan jag låg och sov så av en slump hade han klätt på honom i en body som jag hade köpt från Tradera med en tillhörande byxa (den hade han dock inte på sig) i storlek 68! 
Anledningen till köpet var priset samt att lägga det i hans växahög MEN den satt perfekt till min förvåning. 
Idag tänkte jag att om han kunde ha den kanske han kunde ha one piecen han fått av Maria också, mycket riktigt så satt den ju riktigt bra (även om han kan växa lite i den).
Tänk vad tiden rusar, han kan alltså REDAN ha vissa grejer i storlek 68 i en ålder av 9 (snart 10) veckor, det är ju en storlek som de ska ha från cirka 4 månaders ålder.....hehe lite smått skoj:) Tror Melina hade 68 från 4,5 månaders ålder.
 
Ungarna igår på morgonen *älskade barn*!
Påfyllning:)
Träna musklerna lite:)

I 68 bodyn:)
Melina i den nya kappan! 
Nelson nu på morgonen i sin one piece från Maria:)
<3 Ha en fin dag nu folkens! 

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Oh, HERREGUD! Här kör vi 50 och 56 än, hon är iofs bara 7 veckor idag ;) 68 ser ju gigantiskt ut!

2012-10-03 @ 09:49:33
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0