Mina barn!

Mina kära barn,
ni ska bara veta vilken obegränsad källa av kärlek jag har till er, ni är MENINGEN med livet, mina små älsklingar.....ni är den bästa delen av mig, ett resultat av min och pappas kärlek och ni är för alltid en del av oss precis som vi är för alltid en del av er.
Vi kunde inte vara stoltare föräldrar, vilken lycka att ha fått två så härliga och fina barn....ni är så mycket mer än vad vi någonsin kunnat drömma om och det finns inga gränser för hur väl vi önskar er i livet!
Jag ser så fram emot att följa er genom livet och se er utvecklas, växa, bli vuxna och själv bilda familj....varje litet steg på vägen är mig en fröjd att få vara del av även de gånger det är tufft!
Ni ger mig så mycket kärlek och glädje och jag kan inte få nog, ni är och kommer alltid vara mina bebisar, mina hjärtan.....älskar er i evigheters evigheter - glöm aldrig det! <3




Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

<3

2012-11-22 @ 17:56:24
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Tina

Så söta!

Svar: Tack:)
Madeli

2012-11-23 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0