Jul och lite bilder....

Hej kära bloggosfären:)
Jag har inte så värst mycket nytt att berätta för er faktiskt, det är därför det är tyst härifrån! 
Idag har jag varit ute en sväng med båda barnen ensam, det gick över förväntan.
När jag kom hem skickades ett mail iväg, får se hur det blir med den saken men vi hoppas iaf att det går vägen - det vore verkligen guld för oss alla om det gjorde det.
Har fixat lite julklappar, till mamma, Sine och pappa + Cicki, jätteskönt att ha det ordnat även om jag ändå måste hitta något till Tommy och såklart till barnen (mest Melina eftersom Nelson inte direkt behöver ngt nu annat än kläder).
Funderar på att fixa en billig surfplatta eller något till Melina som hon kan ha för spel samt musik så jag får ha min telefon i fred någon gång men annars blir det väl något i stil med lekkök, barnvagn till hennes dockor, pärlplattor (de lite större pärlorna), o lite annat som hon själv pekat ut på en leksakssida - främst var det den radiostyrda Hello Kitty bilen hon ville ha då:) 
 
 
Här ser ni lite av det hon ville ha:)
Själv önskar jag mig bara 2 saker och det är att få fira jul i Danmark med min familj samt parfymen CKin2U.
Vi får se vad det blir med allt, man har ju begränsat med pengar tyvär!!!

Till helgen hoppas vi på att få besök samt en tripp till Sydpolen i Södertälje med Sabrina och Olivia, det är väl det vi har planerat.
Bjuder er på lite bilder från den senaste tiden också:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina bilder!

2012-11-16 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0