IT´s Aliiive....

Jag vill bara säga att bloggen inte är död! 
Dagarna är sig lika här hemma och jag har inte så mycket att skriva om eller egentligen handlar det väl mest om att lusten inte infunnit sig! 
Jag njuter av min lilla fina gosse fullt ut, troligtvis blir det ju inga fler barn, så passar på nu:) 
Det går för fort ska ni veta, han växer och utvecklas så det knakar! 
Relationen mellan Nelson och Melina är också underbar att följa:) 
Annars så är jag grymt hösttrött - det är nog mest det som gjort att jag inte orkat med annat än barnen/familjelivet! 
Jag hoppas det ska ändras nu - bjuder er på en bild så länge! :) 
 

Kommentarer
Postat av: ♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

TACK MADDE :)
KRAM

2012-11-01 @ 15:23:57
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Han ler äntligen ser jag =)

2012-11-01 @ 15:24:07
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0