VC, MVC och klippning!

Idag åkte vi iväg tidigt till vårdcentralen på öppen mottagning där vi sedan fick tid senare under dagen till läkaren.
Sedan hade jag lite andra grejer att ordna med innan det var dags för mvc - HÖR O HÄPNA jag har gått ner ytterligare 3 kg sedan sist jag var där helt otroligt.
För övrigt var alla mina värden fina och likaså lillemans hjärtljud:) 
LOVELY - nästa vecka är det TUL.

Tillbaka till VC där de menade att Melinas blåsor i munnen berodde på förkylningen hon haft och att det kommer gå över av  sig själv inom en vecka eller max två.
Själv hade jag öroninflammation på höger öra och fick därmed ännu en kur kåvepenin + nässpray för pollen även allergitabletter men det hade de inte hemma på apoteket så det blir vid annat tillfälle.
Hoppas vi blir friska snabbt nu jag och lilltjejen!
Efter det så blev det klippning för Melinas del, hennes toppar var så slitna och hon fick så ont när man skulle kamma henne så det behövdes även om det tog emot för mig att se hennes fina lockar falla:( 
Hon är såklart världens finaste hur som helst så jag vänjer mig nog vid det korta håret igen:) Samt en del växer nog ut igen snart, det brukar bli så på sommaren:)


Innan klippningen fick hon åka bil och äta glass:)


Så här ser fröken ut nu:) Hon tyckte det var kul att få klippa sig!
Väl hemma vid 19 tiden så var det en trött tjej som somnade redan inom en timme!
<3

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det har tagit tid och energi att få allt att gå ihop ^^, Kika gärna in när du är piggare och var med :)

2012-05-17 @ 03:09:00
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emma

hej täntke tipsa om en härlig tävling till er, en övernattning på ett hotell sitter väl aldrig helt fel??



Klicka: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



/Emma

Postat av: Martina

Va skönt att ni mår bra, du och lillen :) Det går ju bara bra för dig! Du är så duktig :) Känner du honom mycket i magen?

Hihi söta Melina :) Lockarna växer nog ut snart igen!

Kram på er <3

2012-05-17 @ 13:25:55
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Sv: Ja, jag vet att de kan gå tillbaka lite när bebisen kommit, men ville ha bort dem nu innan för sen ligger det ju nappar överallt igen. Tänkte om vi slutar såhär pass tidigt kanske hon hinner vänja sig av tillräckligt förhoppningsvis så hon inte blir sugen på den igen sen.



Skönt att allt verkar bra med magen iaf :) hoppas du med får hålla dig frisk snart!

2012-05-17 @ 17:46:22
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0