Uppdatering från sjukstugan!

Helt otroligt ICKE spännande alls!
Det blir bara inte många knop gjorda alls när man är sjuk och dessutom har en sjuk liten tjej!
Blev väldans snorig och har världens jävla tryck i övre käken och bakom ögat, buden låter ju på bihåleinflammation - långt ifrån trevligt iaf.
Melina är snorig och väldigt hostig, kräks lite smått ibland.
Idag har vi mest bara stannat i sängen, glott tv/dator och sovit. Hon sover ännu vilket är bra ju för då kanske hon blir friskare snabbare!


Så här ser man ut när man är sjuk!!!

Igår fick vi hem ett paket från HM med nya skor samt 2 tröjor till Ali, han hade på sig det idag = Jävligt snygg men fångade inte det på bild till er sorry:)
Sedan vart det lite till lillebror N också - som jag faktiskt har bildbevis på!
(Har typ bestämt namn nu - om jag inte ändrar mig men det känns inte så)!


Tror han kommer va jättesöt i dessa! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh va söta kläder!

Har du bestämt namn? Åh nu måste du berätta :D

2012-05-03 @ 18:44:36
Postat av: Monica

Hoppas ni kryar på er snart!

2012-05-03 @ 19:24:55
Postat av: Ellen Pettersson

Hejsan :)

Du har tidigare tävlat om presentkort hos footway.se

Nu anordnas en ny tävling på min blogg där du kan vinna presentkort för 500 kronor. Kanske ett par nya sommarskor?



Kika in tävlingen på www.alltomellen.blogg.se



Kram och Lycka till!

2012-05-04 @ 14:11:25
URL: http://alltomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0