TUL på tisdag!

Igår kom vi faktiskt att tänka på ett problem med att jag har TUL på tisdag kl 14.30.
Ali går ju heltid på en kurs nu i S-tälje som innebär att han är hemifrån mellan 08.00-17.00 (med vårt busskort), jag kan åka bussen till Huddinge med Melina MEN hon får inte komma in på avdelningen där jag ska göra mitt ultraljud då det är där högrisk graviditeterna går.
Jag kan inte lämna henne hemma ensam! 
Tur är väl då att man har världens snällaste pappa som ställer upp! :) <3
Blir spännande att se vad de tror lilleman väger nu då, Melina låg ju över kurvan hela tiden så hoppas att han ligger normalt till - vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: terppa

men om han kommer tidigt som melina gjorde är det väl bra om han är lite + på kurvan eller hur? Så slipper han kuvös/värmeskåp och dyl. om han kommer i förtid...

2012-05-19 @ 14:06:42
URL: http://haringen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0