Tidig morgon!

Eftersom vi alla somnade tidigt igår så blev det ganska tidig morgon här idag!
Jag och Melina är fortfarande inte på topp men det är iaf lite bättre så idag har jag plockat o städat lite, ska köra dammsugarn ett varv nu också! 
Behövs diska också men vi får se om jag gör det nu eller om jag inte tar en kort promenad med Melina istället - vi behöver lite frisk luft. 
Är så sjukt trött på att va sjuk/Melina är sjuk nu, tycker det varit alldeles för mycket av den saken i höst/vinter! 
Tur att våren är på G.
Annars händer inte mycket här - imorgon går jag in i vecka 18 av graviditeten. Helt sjukt vad snabbt tiden gått!
Nej, nu ska jag fortsätta här medan jag kan - Melina sitter o tittar på Bolibompa med sin frukostbricka som består av macka, korvbitar, vindruvor, jordgubbar och till det vatten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0