Sunday bloody sunday!

Söndag igen som markerar slutet på helgen!
Min söndag började med att jag vaknade med huvudvärk (verkar va mer av det nu under graviditeten tråkigt nog), och snoooorig näsa. Trevligt! Eller inte.
Melina kunde inte ens öppna sina små ögon för de var igenklistrade:/ Ögoninflammation! Aja men det har hon ju haft ngn gång innan o det gick över ganska fort så vi får hoppas på det nu med!
Just nu har jag tvättstuga och efter det vankas matlagning - blääääää för alla tråkiga måsten.
Annars var helgen trevlig, lagom sådär laid back!

För övrigt så är jag ju nu i vecka 17:)
Känner mig ännu inte ens gravid, fast tar det ganska bra ju för rätt vad det är så smäller det väl till o så får man alla gravidkrämpor som finns så det gäller att njuta nu så att säga:)



Igår hade min mamma fått fotoboken jag och Melina hade gjort till henne:)
Behöver jag säga att hon blev glad?
Eller att hon grinade (som vanligt när hon får sånna gåvor)? :) 
Fast det var ju meningen också hehe!!!!

Nej, nu ska jag återgå till tvätten - ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att du knappt känner dig gravid, lite lyxigt! :) men huvudvärken är ju värre! Och hoppas Melina mår bättre snart hon med..

2012-03-04 @ 12:30:22
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Vad jobbigt att du har huvudvärk. Jag har rätt ofta ont i huvudet men när jag var gravid med Melvin så hade jag knappt huvudvärk... tänk så olika det kan vara.



2012-03-04 @ 12:58:46
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0