Rubrik saknas;)

Det tunga huvudet höll i sig under dagen:(
Mitt immunförsvar är icke existerande just för tillfället tror jag!
Melina och Ali sov typ under hela tiden jag slavade i tvättstugan.....efter att ha tvätt, vikt o lagt undan en hel svart sopsäck med tvätt så var jag rätt utslagen så lagom till att mina två hjärtan vaknade så somnade jag och sov bort eftermiddagen och kvällen.
Tvingade mig själv upp för att laga lite mat, som för övrigt var smarrigt!
Är dock trött o tung i huvudet ännu så jag ska sova när som helst här.
Imorgon ska Ali iväg på morgonen och jag ska ringa ett par viktiga samtal!
Godnatt.

(Och PRUTT på dig)!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi pratade om det här hemma här om dagen, jag tror aldrig jag haft så bra immunförsvar som när jag var gravid, inget bet på mig.. men sen fick jag igen det så fort hon var ute... ;) Så olika det är!

2012-03-05 @ 08:28:54
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0