Payson!



Det finns som ni vet att antal betalningslösningar när man handlar saker, både online och i fysiska butiker.
Faktura, kortbetalning, konto, kontant är väl de vanligaste!
Fast man kan faktiskt också använda sig av Payson som i sin tur erbjuder två lösningar: Payson direkt och Payson faktura.
Ett väldigt smidigt sätt att ta/få betalt när det gäller t.ex min stora hobby köpa/sälja på Tradera men även ett antal e-butiker.

Jag har använt mig av Payson direkt ett flertal gånger och det har alltid varit lika enkelt och säkert, pengarna finns på mitt Payson konto direkt när någon betalat eller tvärtom så finns pengarna direkt på en säljares konto direkt när jag har betalat = det bästa med Payson.
Överföring mellan olika banker så tar det ju någon dag eller två innan den andre parten kan se att pengarna faktiskt finns på kontot och då måste man ofta vänta längre tid på den produkt man köpt.

Mina upplevelser har alltså endast varit positiva och min uppfattning om Payson och dess tjänster är att det är LÄTT att förstå sig på, enkelt, säkert och smidigt att använda - det kan alltså inte bli bättre - så testa ni med! :)
Jag personligen kommer med största sannolikhet använda mig av Paysons tjänster igen vid tillfälle.

Har ni själva testat Payson? I så fall - vad tyckte ni?
Har ni inte testat - varför inte?
Berätta gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0