Paus....

Det är inte mycket liv i bloggen just och ni får nog stå ut med att det blir lika tyst i helgen också!
Jag mår jättedåligt.
Har vaknat i frossa flera nätter i rad nu då det varit nästintill omöjligt o bli varm igen, när jag väl somnar om igen vaknar jag sedan helt svettig för att jag klätt på mig för o få värmen.
Om dagarna är jag helt matt och orkeslös och har ont i hela kroppen och så feber såklart.....vet inte vad jag ska summera det till men sjuk är jag hur som helst:(

Tur som jag har så har jag ju min fina Ali som serverar te, tar hand om Melina (till största delen - förutom om hon vill komma o kramas eller mysa lite) och så värmer han mig när jag fryser:) <3

Nu har jag precis druckit ur mitt te och tänkte ta en varm dusch innan jag hoppar tillbaka ner i bingen för att försöka sova lite så man kanske mår bättre imorgon......

För övrigt har lillbebisen gett mig ett par rejäla kickar idag som faktiskt gjorde lite ont.....lr mycket ont till och med men det är ju underbart att känna det lilla pyret:) <3

Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Kanske på tiden för ett erkännande:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/gravid-eller-ej.html#comment

2012-04-02 @ 00:02:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0