Monday....

Idag sov jag och Melina ut...skulle ha varit iväg men jag var heeeeeeelt död efter helgen och kunde helt enkelt inte ta mig upp.
Skulle väcka Ali vid 09.30 MEN inte ens 2 st alarm kunde väcka mig så jag vaknade 10.30 o väckte honom innan jag somnade om till klockan 12.00 men lilla Melina hon sov gott till klockan var 13.00. Inte illa!
Så idag har vi en pigg o glad Melina här hemma!
Jag och Ali körde projekt storstädning också - det blev precis klart.
Om en timmes tid ska jag va barnvakt i ett par timmar men innan det måste jag ta mig till Ica och köpa blöjor bland annat.
En dag i sann måndagsanda med andra ord.....inte mer eller mindre spännande än så!
Hur har ni haft det i helgen folkens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0