Melina <3

Dagens fina Melina <3



Kommentarer
Postat av: Alfva

Men strumpan vad stor hon ser ut! <3



Nej, nattblöjan vågar jag inte röra just NU. Hon har nämligen en tendens att inte väcka oss direkt när hon vaknar, utan pular lite själv inne på rummet eller ligger och läser (ja, vi är bortskämda). Kanske borde man ställa in pottan i hennes rum annars och säga att hon får kissa där när hon vaknar. Men det skulle säkert inte gå lika bra osm själva bli-blöjfri-varianten.



Jag tycker det här rä jättesvårt att veta vad som är rätt/fel. Är blöjan torr på morgonen får vi väl börja fundera om tänker jag.. :)

2012-03-07 @ 22:05:14
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Jo men absolut, mitt bloggande tar ju många timmar varje dag det också, åtminstone under mina aktiva dagar :) Så jag kan inte klaga på honom så sett - han klagar ju inte på mig :) Huvudsaken är ju egentligen att inte vi, hemmet eller barnen tar skada av det - och det gör vi/dom inte :)

2012-03-08 @ 01:29:50
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0