Lördagen som försvann!

Och jag vet vart den tog vägen - nämligen i tvättstugan!
Från klockan 11 - 18 och nu har jag precis vikt ihop och lagt undan.
Förutom det har vi letat som galningar efter en av Alis saker, vilket inte är helt ovanligt men den fanns inte NGNSTANS att bli hittad så det är väl bara inse att det är borta för gott!
Annars har jag verkligen ingenting att berätta om....jag är helt slut......ska sova tidigt för imorn bär det iväg till E-tuna ÄNTLIGEN, det var nämligen allt allt för länge sedan!
Blir gött men måste ju gå upp och komma iväg i god tid också:)

Glöm inte att ställa fram klockan 1 h klockan 02.00 inatt.....SOMMARTID äntligen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0