Dagen idag!

Min negativa energi hänger kvar sorgligt nog!
Fast livet rullar på ändå, bara att man inte riktigt har lust med något som helst.

Idag ska jag iaf till BM på kontroll - jag har ju lite fler kontroller än "vanliga" gravida.
Hon ringde mig faktiskt i förra veckan och berättade att jag måste hämta ut medicinen Levaxin som man måste ta när sköldkörteln producerar för lite sköldkörtelhormon (vilket inte är bra för ämnesomsättningen).
Det är tydligen vanligt när man är gravid.
Vi får se vad mer som sägs idag:)

Maten igår blev förresten jävligt god, trodde inte det skulle bli sådär gott att man verkligen vill äta men det var supersmarrigt. Egentligen var det mest pga köttet som jag trodde det inte skulle bli bra, det va nötkött med rätt mycket fettränder eller ja inte så som jag önskar mitt kött iaf så jag trodde det skulle bli segt men det blev väldigt mört och fint. 
Finns kvar att äta idag också:)

På tal om mat - Melina äter som en häst just nu *LOL* det är lite roligt faktiskt för hon har aldrig varit så stor i maten men nu vill hon ha mat precis hela tiden känns det som. 
Tror hon har någon tillväxtperiod just nu:) Kul är det iaf att hon gillar min mat!!!

Nåja ha en fin måndag allihopa! <3 (och en fin vecka)!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Nu är vinnarna av kaktävlingen utsedda och publicerade i bloggen. Samtidigt har jag dragit igång ytterligare en tävling! Och under dagen kickar jag igång en makeuptävling med TRE vinnare!

2012-03-19 @ 13:55:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Cicki

Då kan jag ju tala om att det var just fettränderna som gjorde det mört. Det är så riktigt bra kött ska se ut.



Undrar om jag också är gravid för jag äter också Levaxin.......:-)

2012-03-19 @ 21:36:34
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0