Vår dag!!!

Ännu en dag är förbi!
Sedan drog Ali iväg med Melina för att lämna in lite papper på Försäkringskassan och så skulle han hämta ut mitt paket från Ica, det som jag vann från Apoteket MEN det fanns inte där tydligen så imorgon måste jag ringa och kolla upp det hela - mycket konstigt att få hem en avi att paketet finns att hämta på Ica och sen finns det inte där?
 
Under tiden Ali var iväg så hade jag lite ensamtid med datorn och en serie jag följer, varpå jag bäddade sängarna och diskade innan de kom hem igen.
Nu på kvällen lagade jag och Ali mat tillsammans, ja alltså jag fixade salladen, skalade potatis osv medan Ali faktiskt tillagade maten.....det blev hans underbara RIIIIIIIIIIIIIIIS, det var APLÄNGE sedan vi åt det så det var riktigt riktigt mumsigt.
Sedan kollade vi fotbollen såklart och nu ska vi sova snart.
 
Imorgon vankas det BM för min del 11.30.
Sedan ska jag träffa barnmorskestudenten som var med oss under graviditeten och förlossningen med Melina, hon är såklart färdig BM nu btw, ska bli riktigt kul att träffa henne igen det var länge sedan.
Efter det så har Melina 3 års kontroll på bvc + vaccin......spännade värre!
 
Melina inatt när jag vaknade för att kissa - haha hon har verkligen sin egen stil:)
 
Maten idag - MUMS MUMS.....det kanske inte ser så gott ut MEN det finns få saker som är så gott som Alis special ris:)

Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Mumsigt det ser ut :)

2012-06-28 @ 01:06:30
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Catta

Men åhhhh...Berätta gärna om hur Ali gör det riset..Ser ju sjukt gott ut :)

2012-07-03 @ 11:34:59
URL: http://www.cattastrofcatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0