Städlördag!

Imorse klockan 07 cirka fick vi ett ryck och började STORSTÄDA!
Då snackar vi torka ur och rensa kylskåpet, ordning och reda i alla skåp, damma, dammsuga, moppa, vädra, bädda och ja HELA KÖRET. 
Sedan gick vi och lade oss igen haha och det var så härligt att vakna till ett fint och rent hem:) 
Nu har jag precis blivit klar med maten samt disken som blev då, vill försöka hålla det rent till Melinas kalas nu alltså att vi bara behöver hålla efter för jag har rätt mycket att stå i ändå och Ali har ju sin kurs i veckan förutom onsdag då vi ska handla allt inför kalaset! 

På tisdag ska jag på tillväxtultraljud igen, även för att se hur bebis ligger därinne....han har ju tid på sig ännu att vända sig neråt men de vill ju ha koll vilket är bra:) 
Nä, nu ska jag äta lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0