Mellieeeeeeee

Idag är jag en stolt mamma kan jag säga, det är jag varje dag i och för sig men lite extra mycket idag!
Hittills har Melina inte förstått hur man ska cykla på cykeln utan hon har skjutit ifrån med fötterna på jorden men idag helt plötsligt så CYKLADE hon förbi mig i en väldans fart precis som om hon aldrig gjort något annat:)
Vi har visat henne många gånger hur hon ska göra men det har aldrig fastnat och så bara kom hon på det helt själv......
Bara 16 dagar kvar tills mitt lilla glädjetroll blir hela 3 år gammal - vart tar tiden vägen?
Annars har det inte hänt något här idag, beställde min personliga almanacka äntligen dock:) Längtar tills den kommer o man kan börja fylla den med viktiga datum och sånt!!!


Det här fick bli min omslagsbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0