3årskalaset!

Nu har vi firat Melina ordentligt:)
Dagen började tidigt med att färdigställa maten, pynta och göra oss klara för kalas.
Det tog sin lilla tid men det vart faktiskt fint när allt var klart, Ali gjorde mesta av jobbet utom just delar av maten och pyntningen! 
När han sedan grillade duschade jag och Melina, så hon kunde få på sig kalaskläderna, vi var precis klara när de första gästerna kom.
Melina blev så glad när alla kom men blev sedan ganska blyg ett tag, dock tror jag mer att hon var rätt trött då men att hon sedan kom igång ordentligt.
Alla åt gott av maten (som verkade gå hem), Melina älskade alla paket och när Benji kom så såg vi inte röken av henne.
Dagen var väldigt lyckad på alla sätt och vis, Melina njöt verkligen så vi är självklart mer än nöjda! 
SUPERTACK till ALLA som kom och förgyllade både Melinas och våran dag <3
 
Min potatissallad som jag gjorde efter att ha sett den på bild inne hos FrökenM. SUPERGOD.
 
Grönsallad hör också till, sedan serverades grillspett av 2 olika slag - kyckling och nötkött varvat med lite grönsaker samt köttbitar som jag hade marinerat över natten, Alis berömda ris fanns också (dock inte så gott som det brukar vara då han va lite stressad när han gjorde det) + korv med bröd till barnen.
Följt av tårtan.
 
"Barnbordet" som var det enda bordet jag fotade, glömde det andra när det var klart där....sorry!
 
Tårtan när den var fin!!!
 
Äntligen redo för sitt kalas:)
 
Förväntansfull tjej som ÄLSKADE sin outfit <3
 
Första gästen kom tidigt:)
 
När hon blåste ut ljuset på tårtan - som ni ser så ser tårtan inte likadan ut längre här....hmm undrar varför? LOL
 
Somnade gott hos pappa efter den långa roliga dagen <3
 
Detta är bilderna från min mobilkamera, finns några på kameran också bland annat på en del av gästerna men ni får nöja er med dessa så länge! 
Återigen tack till alla som kom - det uppskattade vi väldans mycket ska ni veta! 
 
Vi älskar dig för evigt och alltid vår lilla solstråle Melina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin kalas tjej !

Åren går så fort och man hänger inte alltid med i svängarna men det är så härligt att se sina barn växa och se dom utvecklas.

Ha en skön söndag

2012-06-24 @ 08:02:43
URL: http://stenstromsblogg.wordpress.se
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Haha, vad hände egentligen med tårtan? :)

2012-06-24 @ 08:47:41
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Martina

Åh va kul att det blev lyckat för Melina :)
Så fin hon var! Stora tjejen nu!

Hoppas ni mår bra. Kram

2012-06-24 @ 11:19:17
URL: http://purehappiness.devote.se
Postat av: Sanna

Hejsan! :)

Jag har "Dagens Blogg!" på min blogg, jag utser vinnare ikväll så skynda in och anmäl dig.

Även om du inte lyckas vinna idag så gör ett nytt försök imorgon? ;)
För jag har Dagens Blogg varenda dag och just nu har jag att man vinner länkar men om några dagar kommer jag att byta pris, så varför inte anmäla sig varenda dag?

Tipsar du fler genom att skriva ett enskilt inlägg på din blogg om att du är med i dagens blogg hos mig så har du betydligt större chans att vinna, bra va!? :)
(glöm inte skriva i kommentaren till mig att du gjort ett inlägg.)

/SANNA på http://dabl.blogg.se

2012-06-24 @ 11:34:19
URL: http://dabl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0