TUL 3.

Igår var jag alltså iväg på TUL nummer 3 i ordningen!
Det gick relativt snabbt att göra det men sedan stack han som gjorde det iväg ganska snabbt - vad händer tänker man ju då?
Han kom sedan tillbaka med en tid till Spec.mvc senare på dagen för tydligen hade han växt på sig så pass mycket att han låg över kurvan nu - fast det är ju svårt att mäta på mig osv så vet inte om det var helt 100 men iaf så skulle han väga cirka 3 kg nu istället för de 2300-2400 gram.
Min snälla pappa hängde alltså med oss och skjutsade sedan tillbaka mig till sjukhuset när det var dags, där fick jag VÄNTA i 1,5 h innan jag fick komma in till läkaren som sedan inte hade något att säga eller göra som de inte kunde tagit per telefon - jag skulle få ett TUL i vecka 36+0 och om han fortsatt att ligga över kurvan så ska jag få igångsättning veckan efter. Sedan skulle jag även göra ett glukosbelastningstest igen.
HELA min dag och pappas (stort tack till dig) dag gick alltså åt detta, när jag väl var hemma sedan så var jag ganska trött för det hade verkligen tryckt på ordentligt igår hela dagen, det gjorde rent av ont när jag gick.
Jag somnade en stund framför tvn innan jag vaknade och gav mig på vårt lilla diskberg här hemma.
Så var det med gårdagen! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

en gång så var du med och tävlade om en personlig almanacka, nu lottar jag ut en igen så var gärna med och tävla :D
http://byfia.com/2012/july/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

2012-07-11 @ 20:06:39
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0