Summering av helgen!

Dåligt med bloggande från min sida under helgen fast jag har märkt att det är väldigt få läsare ändå under helgerna så det gör inget:) 
Jag har dessutom haft annat för mig helt enkelt! 
Bland annat kriga lite med Melina som är inne i lite av en trotsperiod igen, hon ifrågasätter allt man säger åt henne hälften av gångerna, tycker att hon bestämmer, rent av skiter i vad man säger en del av gångerna osv osv......det är en period och det kommer bli lugnt igen MEN just nu är det lite kämpigt när man själv är så trött och inte så rörlig som en rymmande 3 åring hahaha det är ett projekt för mig att bara komma upp ur sängen med den smärta jag känner i bäckenbotten just nu.
Sedan är det ju så att även om Ali har upptäckt att det är bäst att han är med på samma sida av regler och uppfostran som jag nu så är han fortfarande väldigt dålig på att hoppa in eller ens att ta kommando vad gäller just detta.....han har börjat lite smått men han blir fortfarande överkörd av den lilla damen! 
 
Igår fick vi UNDERBART besök av Sabrina och barnen:) 
Ali bjöd på sitt ris som hon älskar och jag tror inte hon blev besviken för det var lika gott som alltid! 
Jag fick gosa lite med Philip och lära känna han lite mer, han fick inviga våran babysitter som han verkade gilla enormt så hoppas den duger till gossen i magen också! 
Olivia och Melina lekte också, mest framåt slutet - Olivia ville packa in Melina och hennes cykel i bilen o ta med henne hem, så jävla gulligt hehe <3 
Själv njöt jag bara av sällskapet och ha någon att prata med:)
 
På kvällen så låg jag och Ali i sängen och softade bara, han klappade magen och lillen därinne rörde sig massor, sedan lade Ali sig och lyssnade på magen haha....mysigt faktiskt! 
 
Idag har vi inte gjort ett jävla skit, förutom att glo på tv! 
Ali och Melina sover just nu och jag tog mig en KALL dusch - jävligt SKÖNT:) 
 
ÄLSKAR DIG så det gör ont ibland - även när du gör mig galen:) 
GLÖM ALDRIG DET Melliooooos <3
 
Stort grattis till min mamma på födelsedagen också:)
Vi har ringt och sjungit för henne jag och Melina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0