Myspysdag!

Ali var iväg på kurs som han är varje dag utom onsdagar så min dag började med att jag var ute och lekte lite med min tjej.
Soligt värre även om det var molnblandat så det var ju behagligt ändå, iaf så satt jag där och lekte (eller kanske mer tittade på) när hon bakade pannkakor av sanden som jag skulle låtsasäta då.
Satt väl där kanske 1-1,5 h innan jag gick in till slut MEN tydligen räckte det för att jag skulle bli röd som en kräfta:( 
Får verkligen INTE glömma spf 50 även för min egen del! 
Nåja sedan sov vi middag jag och Mellis tills dess att Ali kom hem:) Skönt! 

Sedan har vi inte gjort så mycket, glott lite tv, lyssnat lite musik, duschat allihopa och sedan smorde Ali in mig med after sun, filade mina hemska fötter, målade mina tånaglar (helt ok) och mina naglar (inte ok) haha.....blev alltså lite ompysslad av min gubbe - LYX:) 
 
HAHA ja förlåt mig - men ni ser ju lite hur hemsk man ser ut! LOL brände mig mest bara på ena sidan då jag satt lite konstigt i solen, tänkte ju inte direkt på att "få färg" om man säger så.....
 
Här har ni dagens Melina också - försökte få en bra bild men hon ville helst bara sjunga och dansa omkring = inte så värst bra bilder men ROLIGA istället:) 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0