Mitt i värkarbetet!

 
En liiiiten uppdatering härifrån! 
Kom in till förlossningen vid 12 tiden då jag fick mitt förlossningsrum, sedan träffade jag barnmorskan och undersköterskan, de ville göra ctg kurva men hittade inte hur han låg därinne så hon kom och satte in en skalpelektrod istället som hon tog hål på hinnorna med, vattnet forsade ut i MASSOR och sedan dess har värkarna (mina egna) tilltagit mer och mer är öppen runt 5 cm i skrivande stund så det har gått framåt på mitt håll! 
Så nu vet ni det också! :) 

Kommentarer
Postat av: Alfva

Men OJ så spännande! :o Hoppas han är ute vid det här laget och att det har gått bra!!

2012-07-27 @ 10:12:56
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0