KOM NU!

Hoppas golvfläkten jag beställde i söndags kommer väldigt fort!!!!!!
Är så olidligt varmt på nätterna här:(
Imorgon är det som sagt TUL igen, det sista av sitt slag blev det sagt så jag hoppas på det! 
Onsdag bär det av till BM för kontroll igen också, även denna gången med vikarie då min egen har semester men det är sista gången för nästa gång blir det min vanliga OM jag fortfarande är gravid då vill säga:) 

Måndag kommer min mamma och familj från Danmark hit - GISSA om jag längtar? 
Har saknat de som en TOK ett HELT ÅR - och vilket år det varit med allt från Alis hemkomst, flyttande hit och dit, nyheten om graviditeten och ja det har bara gått så snabbt allting också.....helt otroligt vad tiden flyger ju äldre man blir.


 
 
Min lilla tokiga skönhet <3
Nu ska jag se på filmen A thousand words (med Eddie Murphy) och sedan ska jag joina resten av familjen o sova om jag kan! 
Hoppas filmen är bra - ni får gärna komma med filmtips annars? Behöver det nu när alla serier har uppehåll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0