Helg!

Nu är det helg igen!!!! 
Det är ju alltid välkommet, då är Ali hemma:)
Denna helg är dessutom lite speciell - det är nämligen sista helgen innan min mamma, syster och bror kommer upp från Danmark, på måndagkväll anländer de och jag längtar som en tok då det var ett helt år sedan jag träffade de sist.
Sedan kommer också min andra bror med familj upp senare på veckan.
De ska stanna i 2 veckor så jag hoppas ju också att bebisen tänker titta ut någon gång under den tiden så mamma får va med så som hon önskar sig! 
I helgen blir det till att mysa en massa samt städa o fixa lite inför ankomsten på måndag:) Det ska ju ändå bara regna verkar det som.......
 
Hoppas sommaren kommer igång snart!!!!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Om du inte redan är det, så var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-14 @ 00:16:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0