Vardagen....

Hej hej härifrån oss:)
Vardagen rullar på här och det händer inte mycket spännande!
Ali har just bjudit på lunch i form av stekt potatis med ägg, lök och habanero:) Gott vare....
Melina mumsar på sin älskade yogurt, hon skulle kunna leva på det om hon fick!
Jag mår lite bättre men är fortfarande väldigt slemmig o hostig.

Ännu en gång har vi fått problem med människan som inte tycks kunna få nog av att skapa problem för både sig själv och andra, har aldrig förr träffat en människa som är så beroende av att ställa till med bråk och kaos.
Men men jag kan inte haka upp mig på det utan jag lämnar vidare där det hör hemma helt enkelt.
I am so done and over with this SHIT!

Ha en fin dag;)



Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Vilka underbart söta barn!



Hoppas ni får en fin torsdag!

2012-01-19 @ 05:41:44
URL: http://Liwetochvardagen.Se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Är det samma människa som vi pratade om? Som fortfarande håller på? :(

2012-01-20 @ 20:33:28
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0