Dagen som kom o gick....

För det första så somnade jag i god tid igår ÄNTLIGEN för jag har  sovit så dåligt flera nätter i rad nu MEN så blir jag väckt av Melina som läckt kiss och efter det kunde jag inte somna om.
Timmarna gick, jag betalade räkningar osv osv o sen var klockan 09 när jag äntligen somnade. Vaknade igen vid 12 tiden.
ÖHHHHHHH snacka om lost och snurrig och dessutom DUNDERförkyld.
På dagens schema stod städning och storhandling, innan det fixade vi lite käk o så var klockan redan en bit in på eftermiddagen. Jag diskade och Ali städade.
Sedan kom min pappa hit och skulle kika på min dator som hade något fuffens för sig.
Det gick inget vidare bra utan timmarna försvann bara.
Klockan 21.45 var vi på Willys, det blev alltså ingen storhandling utan bara det nödvändigaste.
Det var den dagen och jag somnade sedan framför datorn som börjat bete sig mer normalt igen men så sitter man här igen VAKEN!
Blir galen......vill ju bara sova!

Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Du har en utmaning hos mig :)

2012-01-28 @ 21:34:03
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0