På tal om Melina...

Jag är smått imponerad av tjejen!
Hon berättar för mig precis vad som är bebisens huvud, näsa, mage och ben på sin bild av den. 
Tycker det är svårt nog för en vuxen att se ibland så det är helt otroligt att hon kan det!


Igår hade jag tvättat, bland annat tröjan som Ali har på sig här ovan!
Melina kommer och ser när jag viker ihop den o då säger hon: Mamma pappa hade den till Ghana!
FÖRSTÅR NI? Hon minns vilken TRÖJA Ali hade på sig när han lämnade oss.
Som sagt IMPONERAD är jag (hon var ändå bara 1 år och 8 månader då)!
Samtidigt blir jag så ledsen för då förstår man VERKLIGEN hur hårt det tagit på henne. :(
SKÖNT iaf att Ali är där han hör hemma nu och hon är trygg i det igen!!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0