Längtar lite...

Nu har jag varit i farten igen!
Lr ja det var ett tag sedan nu men paketet har inte kommit ännu!
Längtar lite tills det kommer:)
Är det bara jag eller är inte HM lite sega?
En tröja jag beställde innan vi fick förra leveransen har vi ännu ej fått, tror inte vi kommer få den heller för de skjuter upp datumet hela tiden = finns väl inte. Fattar inte varför de inte bara kan säga det istället då!
Här är lite godbitar ur nästa leverans hur som helst:)
Tänker att det gäller att passa på när det är billigt sedan vill jag skämma bort Melina NU.


Förra leveransen innehöll bland annat:



Som ni ser så har jag satsat på vår/sommar kläder för att Melina har faktiskt MASSOR med kläder som hon kan ha NU men fram mot sommarn hade hon inte så mycket och jag vill bunkra upp för det finns annat vi behöver lägga pengar på när sommaren väl är här så då är det bra att ha en bas:) Sedan kommer jag fynda på Tradera som alltid också såklart.
Har faktiskt också ett par helt nya jeansshorts som jag fyndade på rean efter sommarn som var för stora då så de blir väl lagom i sommar! 
Det finns MASSA fina grejer på HM nu bland annat en massa söta och BILLIGA sommarskor men det vågar jag inte köpa ännu för har ingen aning vad hon kommer ha för storlek till dess.
Förra leveransen innehöll också ett par jeans och en sweatshirt som hon ska ha nu! 
Gillar marin som ni ser men även FÄRGbomber:)
Förutom kläder så kommer vi även få nya påslakan - ÄLSKAR nya påslakan haha....tycker vi behöver bona om lite här även om vi inte riktigt vet hur länge vi kommer bli kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0