Konsten att skita röda små hjärtan....

NU var ni allt nyfikna pga rubriken va?
Förstår det:)
Häromdagen när jag stod o stekte pannkakor så lekte Melina med sina kompisar.
Plötsligt hade hon kommit till Ali och gett honom små röda hjärtan (i storlek med små djungelvrål) o sagt till honom: Här pappa det är inte godis.
Ali tänkte inte mer på det och lade undan de små röda hjärtan, som Melina troligtvis fått av sina vänner.
Så igår skulle jag byta blöja på Melina då hon hade bajsat, o så ser jag ngt rött, tittade närmre för först trodde jag det var blod.
Men NEJ det var ett litet rött hjärta, Ali kom o tittade också.....sen börja han skratta o berättade om hur Melina hade gett honom några likadana o varnat honom om att det inte var godis!
HAHAHAHHAHA
Mest glad är jag att det inte hade fastnat i halsen på henne samt att den kom lika lätt ut som den kom in.
Hon kan iaf konsten att skita små röda hjärtan min tjej - det är inte illa va?


Det kunde ju varit godis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0