Ja, vad ska man säga?!

Jopp började dagen igår med att ta med mig Melina till Willys.
Tanken var att det skulle bli lite "egentid" o att vi kunde ha det trevligt tillsammans, hon lovade så gott att hon skulle va snäll och lyssna på mig innan vi gick MEN det sket sig direkt när vi kom fram.
Hon for åt alla håll, sprang och tog saker hon tyckte hon skulle ha, stoppa in ett par godisbitar i munnen och vägrar lyssna öht.
Samtidigt som jag sprang efter henne så skulle jag försöka handla det vi skulle ha vilket gick sådär ärligt talat.
Väl hemma var det i princip dags att dra till barnmorskan och vid det här laget hade jag börjat få huvudvärk fast jag hade druckit mycket.

Det var rutinmässigt hos barnmorskan med riktig inskrivning, blodprover, blodtryck o kolla blodvärden och sockervärden.....allt såg fint fint ut! BRA:)
Nu ska hon ordna så jag får komma till en dietist och så fick jag tid för läkarbesök och återbesök hos henne allt innan nästa ultraljud i april! 

På väg hem köpte vi mat från donken, kändes inte som att ngn ville stå o laga mat plus att vi inte vill handla en massa mat hem då vi ska få byta boende i veckan - till ngt bättre dock ej 100 procent bra ännu men det kommer väl det med. Ett steg i taget - bara det går framåt! 
Jag käkade en big hot jalapeno som var SVINGOD, ni som inte provat - TRY IT!:)

Hade kraftigt ont i huvudet efter maten och somnade nästan direkt, sov i säkert 4 timmar innan jag vaknade fortfarande med huvudvärk.
Tog 2 alvedon och drack lite till, sedan släppte det faktiskt!
Hade sån konstig dröm om att jag hade vaknat från min sömn och kollat efter Ali och Melina, de fanns ingenstans och när jag skulle ringa efter Ali så hade jag inte hans nummer. När jag frågade runt efter de så sade folk till mig att jag blivit galen och att jag inbillat mig bara att jag hade en familj. SÅ JÄVLA OLUSTIGT!!!
När jag vaknade sedan så var Ali och Melina inte här - snacka om att jag blev lite olustig ahahhahaha men sedan kom de ju såklart;)

Nu på kvällen innan Ali somnade så satt vi o kikade på kläder till oss alla 3 och inte vilka kläder som helst heller;) 
JAAAAAAAAAA vad kan menas med det? DET FÅR NI KLURA PÅ :)


Älskar min lilla fina familj <3 
Ni betyder ALLT för mig:)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bröllopskläder?

2012-02-28 @ 08:40:25
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Ser att nån redan gissat på bröllopskläder - tänkte precis samma sak hehe ^^

2012-02-29 @ 01:23:25
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Isabell

Åhhhhh bröllopskläder!!!!

2012-03-02 @ 22:18:58
URL: http://casabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0