Den döda bloggen!

Vaknade till liv - allt pga mitt avslöjande som drog till sig alla gamla läsare!!!
Ja, nu vet ni vad min andra blogg handlat om.
Allt har varit en process och jag har INTE velat skriva om det här innan jag visste lite mer samt att tiden skulle gå också!
Var rädd för "folks" (då vet ni nog vem/vilka jag syftar på) onda äckliga ögon också men efter mycket funderande så beslutade jag mig ändå att skita i det.
Tänker helt enkelt såhär: Om NÅGON sitter och kastar sina onda ögon och sitter med en brinnande önskan att allt ska gå åt helvete för oss (mer än vad det har gjort) så KASTAR jag det rakt tillbaka där det kommer ifrån.
Är man så jävla olycklig och bitter med sitt eget liv JA då är risken nog större att man drar åt sig mer OLYCKA åt sig själv genom att önska andra ont.
Vill heller inte känna mig kontrollerad av någon/några andra.
Det här är min blogg och har varit det genom många år nu - SÅ SKA DET FÖRBLI!
Sticker vår lycka i någons ögon så kan de hålla sig borta härifrån - så det så.

Vi väntar alltså vårt 2a barn - Melina ska bli storasyster till sommaren:)
Det var HELT oväntat och oplanerat men VÄLDIGT välkommet då den är gjord av vår kärlek <3
Ali är over the moon - behöver jag ens säga det? Melina är nyfiken och verkar förstå väldigt bra, hon pratar om bebisen och klappar samt pussar magen nästan dagligen.
Min familj är också överlyckliga:)

L O V E: Jag och Ali firar vår 4 årsdag nu i dagarna också, helt otroligt vad tiden går snabbt när man har roligt med varandra! <3 
Vi har STORA planer under våren här men mer om det vid senare tillfälle!

Har ni några funderingar eller frågor så är det bara FRÅGA - any time för det sista ni kommer hitta i denna blogg är FRÅGESTUND! Här är det fritt när som helst om man undrar något! =)
Annars är ni välkomna tillbaka till bloggen......hoppas att min blogglust återfinner sig på nytt så ni har ett frekvent uppdateringsflöde att följa!!!!


Du finaste lilla - du är efterlängtad REDAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0