Då har starten gått!

För årets Big Brother!
Årets BOMB är väl den GRAVIDA deltagaren - 36 veckor gången.
CIRKULERAR i typ ALLA bloggar, de flesta är äcklade och emot det!
Jag personligen hade aldrig gått in i BB huset vare sig gravid eller inte MEN jag kan ju se VARFÖR de har valt att skicka in en gravid deltagare.
Meningen var ju att det skulle va en BOMB samt att det är något som absolut kommer röra ALLA de andra deltagarna, särskilt om hon är kvar därinne och föder samt EFTER hon föder.
Tänk er alla deltagare som är där för att ha typ PARTY och semester i 3 månader och så kan de komma att bli "fast" med en nyfödd baby haha.
Jag tror lite hon kommer vara en av de som deltagarna kommer försöka få ut relativt snabbt och sedan misstänker jag lite att hon faktiskt inte kommer vara kvar därinne när det väl är dags (av fri vilja menar jag nu) tror det är lite av en "joke" för henne men det återstår att se. 
Jag tycker det är lite komiskt och roligt ärligt talat! 

Årets andra lilla bomb var väl Hannah W, bloggaren som har fobi för fattiga människor? 
Hon lär ju va orsak till ett och annat gräl, samt en del intriger i huset - det är antagligen därför de satte in henne också kan jag tänka mig.
Själv tycker jag hon är BLÄH men det kanske blir underhållning på hög nivå?! Vem vet!!!!

En annan tanke jag har är varför ska "lilla huset" deltagarna alltid vara en bunt riktiga wierdos? HAHA 
Vem hoppas/tror ni kommer bli inröstad av de? 
Jag tror lite på "tjejen" ! Är väl den jag tycker verkar mest intressant än så länge dock känns det väl ganska "done" också så det kanske blir någon av de andra!

En salig blandning verkar det vara hur som haver, det enda som fattas enligt mig är en riktigt HET hunkig svart man, hahaha, jag har ju min egen här hemma MEN skadar ju inte med lite ögongodis eller hur!? ;) 
LOL! Vi får se om det hinner komma in någon sådan, tror inte riktigt på att min "önskan" blir verklighet men hoppas går ju;)

Nej, nu ska jag sova IGEN!
Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Gah, jag såg ju inte igår men banne mig att jag kanske måste?!

2012-02-20 @ 12:20:40
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0